Actuacions de la Defensora

La Defensora Universitària actuarà a instàncies de les persones interessades en els següents casos:

• Consultes. Proporcionem assessorament i informació als membres de la comunitat universitària sobre els seus drets, les normes aplicables i les vies de solució existents per als assumptes que pogueren plantejar-se.
    • Queixes o Reclamacions. Poden presentar-se individualment o de forma col·lectiva, però NO poden ser anònimes. Les dades personals de qui presenta la queixa es mantindran rigorosament en secret, excepte en aquelles situacions en les quals resulte imprescindible indicar-los per a poder realitzar el tràmit.
    • Mediacions. Són actuacions que es realitzen a petició expressa d'un membre o col·lectiu de la comunitat universitària davant l'existència d'un conflicte entre parts, i ha de ser acceptada per ambdues parts.

La defensora també pot actuar d'ofici.

¿Quines sol.licituds no serán admeses?

• Les anònimes
  • Les gens fonamentades o sense pretensió
  • Les formulades en un termini superior a un any des del moment en el qual qui sol.licita té coneixement dels fets objecte de la sol.licitud
  • Les que en fer-ne la tramitació pogueren perjudicar el dret legítim d'un tercer