Qui som - Notícies publicades en Juliol, 2018

Notícies publicades en Juliol, 2018
  • Dijous, 26
  • XI Trobada síndics Alacant

La Universitat d'Alacant ha celebrat la XI Trobada de Síndics de Greuges, Defensors i Mediadors Universitaris de la Xarxa Vives

La Universitat d'Alacant (UA) ha acollit els dies 12 i 13 de juliol la "XI Trobada de Síndics de Greuges, Defensors i Mediadors Universitaris de la Xarxa Vives". L'activitat, desenvolupada en el marc Fòrum Vives, ha tingut la participació de tretze de les universitats que l'integren.

La trobada ha sigut inaugurada pel director de la Seu Ciutat d'Alacant, Jorge Olcina, la defensora universitària de la UA, M. Cecilia Gómez, i el rector de la UA, Manuel Palomar.

La trobada es va iniciar amb la ponència titulada «La participació de les/els estudiants en la gestió de les incidències de l'activitat docent. El procediment MISTRAL de la UPV», que va anar càrrec de Pablo Alcaraz, delegat d'alumnes de la Universitat Politècnica de València (UPV) i Edgar Martorell, president del Consell d'Estudiants de la UA.

A continuació, M. José Rodríguez, vicerectora de Responsabilitat Social, Inclusió i Igualtat de la UA, va presentar la ponència «La inclusió com a indicador d'excel·lència en la Universitat».

Després d'ambdues ponències va tenir lloc el corresponent debat entre els assistents, que van reflexionar al voltant de la temàtica de les ponències.

L'acte de clausura va ser a càrrec de la secretària general de la UA, Esther Algarra, el conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana Manuel Alcaraz, i la defensora universitària de la UA M. Cecilia Gómez.

Defensora Universitària

Alacant (Spain)